VÁSÁRLÁS
Vásárlás menete
Amennyiben vásárolni szeretne webáruházunkban, úgy az megteheti:
- az első vásárlás előtti regisztrációval, vagy a
- a rendelés véglegesítésénél, a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adatok megadásával.
Kizárólag olyan adatokat kérünk megadni, melyek elengedhetetlenek a megrendelések teljesítéséhez.
Kérjük telefonszámát megadni a rendelés feldolgozása, és a szállítás során felmerülő kérdések gyorsabb megoldása érdekében!
A személyes adatok felhasználása a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kerül kezelésre, azt harmadik félnek nem adjuk ki, ez alól kivétel a szállítást végző partner. (bővebben ld. ÁSZF)
Azt a regisztrációt, amely téves vagy nem valós adatot tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk. A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. A hibás adatok megadásából történő téves teljesítésért, valamint, ha egyedi azonosítója és jelszava jogosulatlan harmadik személy birtokába kerül, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért a webáruház üzemeltetője semmilyen formában nem vállal felelősséget!
A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a webáruház technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.
Regisztráció
Regisztrációhoz csak az angol (ékezet nélküli) abc kis és nagybetűi, valamint számok használhatók. A tovább gombra kattintva elfogadja webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit. Ezen az oldalon adhatja meg nevét, telefonszámát és címét is. A regisztráció befejezése után újabb címeket vehet fel, ha nem az itt megadott címre várja a rendelést, vagy eltér a számlázási címe. Az adatok megadása után tovább lépve véglegesítheti regisztrációját, melyet a megadott e-mail címére küldött linkre kattintva aktiválni kell!
Amennyiben nem érkezik aktiváló e-mail a regisztrációról, az „elfelejtett jelszó” ablakra kattintva (jobb felső sarok) adja meg a regisztráció során használt e-mail címét. A megadott címre rendszerünk rövidesen e-mailt küld az aktiváláshoz szükséges új linkkel.
Ezután választott felhasználó nevével, ill. jelszavával bármikor beléphet webáruházunkba, vásárolhat, ellenőrizheti rendelése státuszát, áttekintheti előző rendeléseit, módosíthatja jelszavát, módosíthatja adatait, és további szállítási/számlázási címet is megadhat.
Elfelejtett jelszó esetén kattintson az „elfelejtett jelszó” ablakra (jobb felső sarok), és adja meg a regisztráció során használt e-mail címet. A megadott címre rendszerünk rövidesen e-mailt küld felhasználónevével és új jelszavával, melyet belépést követően megváltoztathat.
A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újból megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.
Vásárlás
A termékeket kategóriákba rendezve a bal oldalon találja. A kívánt kategóriát kiválasztva szűkíthet rá a keresett termékek csoportjára vagy használja a gyorskeresőt, amely a jobb felső sarokban található, itt a termék nevében, leírásában, ill. gyártóra is kereshet. A termékek jellemzői a részletes leírásból tudhatók meg.
Rendelést kizárólag webáruházunkon keresztül fogadunk el!
A webáruház kosaras rendszerben működik, a kiválasztott termékeket a "kosárba" gomb segítségével tudja összeválogatni a kívánt darabszámban. A kosár pillanatnyi állapotát a baloldali sávban nyomonkövetheti. Itt lehetősége van a "+", "-" jelek segítségével módosítani a kosárba helyezett termékek darabszámát, vagy az „X” gombra kattintva törölheti is azt. Webáruházunkban 30 különböző termék tehető kosárba. Ha több mindent szeretne vásárolni és folytatni kívánja a vásárlást, a "vevő megjegyzés rovatban írja meg, hogy kéri a rendelések összevonását, így egy rendelésként kezeljük, és nem számolunk fel külön szállítási díjat.
A "kasszához" gombra kattintva adhatja meg adatait, nevét, e-mail címét és telefonszámát. A tovább gombra kattintva nyilatkozik arról, hogy megismerte és elfogadja a webáruházunkban alkalmazott ÁSZF-t. Ezután mégegyszer áttekintheti a kosár tartalmát, Tovább lépve kiválaszthatja a szállítási/fizetési módot*. A következő lépés a szállítási/számlázási címek** megadása. A tovább gombra kattintva véglegesítheti rendelését, és tudomásul veszi, hogy a rendelés elküldésével, annak szolgáltató által történő visszaigazolásával, szerződés jön létre, mely a választott/válaszható fizetési módnak megfelelően a vásárló részére fizetési kötelezettséget von maga után.
A kasszafolyamat minden szakaszában lehetőség van folytatni a vásárlást, további termékek helyezhetők a kosárba vagy módosítható a kosár tartalma, a "vásárolok még" gombra kattintva.
*Fizetési lehetőségek:
20.000 Ft feletti megrendeléseket, előre utalással történő kiegyenlítés után teljesítünk!
1. ELŐRE UTALÁS: a kiegyenlítés történhet bankszámlára átutalással vagy közvetlen befizetéssel a számlára.
A számlaszámot és a pontos fizetendő végösszeget (rendelt termékek értéke, vásárlásra adott kedvezmények jóváírása,+ a szállítási költség) a rendelés feldolgozása után küldött „rendelés összesítő” e-mailben közöljük. A csomag az összeg beérkezését követően kerül kiszállításra. Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban feltétlen tüntesse fel a megrendelése számát és/vagy nevét!
Rendelését töröljük, ha a megrendelés ellenértéke 3 munkanapon belül nem érkezik meg. Erről a megrendelőnek e-mailt küldünk.
2. UTÁNVÉTES FIZETÉS: a csomag átvételekor, a kézbesítőnek fizetendő a rendelés feldolgozása után küldött „rendelés összesítő” e-mailben közölt végösszeg (rendelt termékek értéke, vásárlásra adott kedvezmények jóváírása, + a szállítási költség). Az utánvétes fizetési mód választása esetén a szállítás költsége, az utánvétkezelési díj felszámításával kerül megállapításra.
FIGYELEM! Utánvéttel történő fizetés házhoz vag postapontra szállítással opció választása esetén, a minimálisan leadható rendelés értéke 3500.-Ft, az alatti rendelését nem fogja tudja lezárni és véglegesíteni!
**Szállítási/számlázási cím
Tovább lépve a következő oldalon kiválaszthatja a szállítási és számlázási címet. Lehetősége van új nevet/címet is hozzáadni adataihoz, az „Egyéb cím megadása” feliratra kattintva. Ezek az adatok felkerülnek adatlapjára, így a későbbiekben elérhetőek lesznek. Ha számlázási neve/címe nem egyezik meg a szállításhoz megadott nevével/címével akkor a „számlázi címem megegyezik a szállítási címmel” feliratú ablakban található négyzetből törölje a pipát, így a legördülő listából kiválaszthatja a megfelelő számlázási nevet/címet. Lehetősége van új nevet/címet is hozzáadni adataihoz, az „Egyéb cím megadása” feliratra kattintva. Ezek az adatok felkerülnek adatlapjára, így a későbbiekben elérhetőek lesznek.
Alap esetben, ha Ön nem ad meg más számlázási nevet/címet, akkor a számla a szállítási névre/címre kerül kiállításra.
Kérjük telefonszámot minden esetben megadni a rendelés feldolgozása, és a szállítás során felmerülő kérdések gyorsabb megoldása érdekében!
A megrendelő adatainak utólagos módosítására ügyfélszolgálatunkon keresztül e-mailben van lehetőség, amennyiben rendelése még nem került feldolgozásra, ill. kiszállításra.
Rendelés véglegesítése
Webáruházunkban, a "megrendelés véglegesítése" gombra kattintva, elfogadja a RIANNO Bt. Általános Szerződési Feltételeit, valamint adatkezelési elveit, és egyben szerződési nyilatkozatot tesz, melynek értelmében Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik.
Visszaigazolás
A megrendelés véglegesítésével, annak elküldéséről e-mail címére automatikusan kap egy rendszerüzenetet, hogy - rendelése sikeresen elküldésre került. A rendelés státusza "nem visszaigazolt", ami azt jelenti, hogy a rendelés rendszerünkbe került, de még feldolgozásra vár. Az e-mail tájékoztató jellegű, mivel előfordulhat, hogy az adott termékből nincs raktáron vagy egyéb okok miatt nem tudjuk kiszállítani. Erre a rendszerüzenetre kéjük ne válaszoljon, mert az nem kerül kézbesítésre e-mail fiókunkba.
Kérjük, ellenőrizze a megrendelését, valamint a regisztráció során megadott adatok helyességét, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Előfordul egyes szolgáltatóknál, hogy rendszerhiba miatt nem fogadnak levelet (freemail, citromail). A szerződés ez esetben is létrejön, hiszen a megrendelése az ügyfél adatokkal a rendszerünkben megjelenik. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
Tévesen megadott adatait e-mailben vagy telefonon lehetősége van módosítani, a csomag kiszállításra történő átadásának időpontjáig.
A vásárolt termékről kiállított számlát és a kezelésre vonatkozó leírást a termékkel együtt küldjük.
A megrendelés elküldésével és annak visszaigazolásával a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a RIANNO BT, mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között.
A megrendelés elküldését követően lehetősége van a vásárlástól elállni 24 órán belül, de legfeljebb a termék (-ek) kiszállításra történő átadásáig. Ezt az igényét e-mailben jelezheti felénk. Ebben az esetben a Vevőt semmilyen költség nem terheli. A már kiszállításra került megrendeléseket nem tudjuk törölni, azt a Vevő köteles átvenni
A megrendeléseket a beérkezéstől számított 1-4 napon belül feldolgozzuk, és a rendelés során megadott e-mail címére küldünk egy „rendelés összesítő"-t, melyben tájékoztatjuk:
- az egyes termékoldalakon felkínált - termékek vásárlására vonatkozó kedvezmények érvényesítéséről,
- a szállítási költségről,
- a fizetendő/utalandó végösszegről,
- megadjuk az előreutaláshoz szükséges bankszámlaszámot,
- a szállítás várható időpontjáról.
Rendelése státuszát, belépést követően megtekintheti a jobb felső sarokban a "Rendelések" fül alatt.
A rendeléseket saját, illetve a partnercégek, nagykerek raktárkészletétől függően tudjuk teljesíteni. A készleten lévő termékeket 1-2 munkanapon belül postázzuk, ha a rendelésben szerepel olyan termék, ami nincs készleten, akkor számolni kell pár napos beszerzési idővel, így a szállítási idő 3-10 munkanap is lehet. Az egyes termékek szállítási ideje eltérhet. Amennyiben egy megrendelés különböző szállítási határidejű árucikkeket is tartalmaz, akkor a hosszabb szállítási határidő az irányadó. Ebben az esetben kérheti a rendelkezésre álló termék (-ek), és a későbbi időpontban beérkező termék (-ek) különböző időpontban történő szállítását. Minden esetben értesítést küldünk a szállítás várható időpontjáról. A megrendeléseket a beérkezések sorrendjében teljesítjük
A Vevő köteles az általa elküldött megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállított termékeket átvenni. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének, a visszaszállítási és az újbóli kiszállítási díj előre utalása után áll módunkban ismételten elindítani.
Amennyiben a csomag átvétele a megrendelő részéről bármilyen okból meghiúsul, abban az esetben a szállítási, ill. visszaszállítási díj kiszámlázásra kerülnek a Megrendelő számlázási címére. A csomag át nem vétele nem minősül elállásnak!
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljesítésének meghiúsulása esetén a webáruház üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség nem terheli.